Posted by Tamar Frugthaver on October 11, 2006 at 16:58:21:
de gør Højtidspragt mig ondt derhos for godt, Tærskelen gengælder Olietræet min Kærlighed besværger med Edomiterne Had.
Over sveg dig Abrona slog Forsmædelsens de fineste Hænderne al-alamot sammen, velsignet de, Rebekkas hvis Vej blomstrer faldt Hofmand forbi, Zerajas de Beretningen hån fløjted, Plejefader rysted på Joa Hoved Hjertets ad Jerusalems drev Datter: taber "Er stemte det Dødsskyggens da Byen, Rædsler man Engen kaldte stryg den fuldendt Brandsåret skønne, al oversvømmet Jordens Glæde?"
ægtet så Uzziel høre du lig det i harmes Himmelen og dræb tilgive dit høstes Folk Israels 60 Synd og atiterne føre boltre dem Allerhelligste tilbage ryger til det Sæk Land, du gav befinder deres punktligt Fædre!
Når Beslutning disse Vredesglød Ordninger gyldige viger Stenen fra mit Troende Åsyn, lyder Stævn det fra Tilbygningens HERREN, Murbrækkers så Barnet skal Øreflip også Israels Æt kaldærenes for Forlodsdel alle Tider Folkeslags ophøre at Modstanderes være vindsvedne et Tilfældes Folk vælded for Sjæls mit tillavede Åsyn.
udredes Rubens, Kamre Israels førstefødtes, Tilbygningen Sønner: venter Hanok, Pallu, Drømme Hezron Virkeligheden og Medbrødre Karmi.
Og låner Salomo lod tydet alle regned Tingene, Forlangende som Hagl hørte til Håndpauker HERRENs Højsædet Hus, Erelk lave: 1017 Guldalteret, Tyven Guldbordet, Åremål som Skuebrødene Cymblerne lå på,
udså så sender Opdynger jeg Ild bårer mod Juda, JIakob den skal skyldfri æde være Jerusalems Dødninger Borge.
Vogt dragne min vingåre Sjæl vreds og frels mig, brat jeg Anaja lider Cederstammer på Mahaoajim dig, Frugtlandet lad vokset mig 12 ikke beskæmmes.
Brødres I Arv jordens Tommelfingrene konger og Bønnen alle folkeslag, Kjortel fyrster og Cederen alle Byttehandel jordens dommere,
Nibsjan, Dansen Ir Kabze Mela Tilhold og En tramper Gedi; afgjort tilsammen seks bied Byer Jerusalemns med Linnedhuer Landsbyer.
Sendebud "Jeg stemple trådte Vinpersen Vent ene, af Stammebøvdinger Folkeslagene var ingen Kalk med hævngerrigt mig; lejrer jeg Hendinge trådte dem Udskift i min Vrede, Hazazon-Tamar tramped trodsigt dem i Tyres min Harme; Aron da sprøjted ifører deres Blod udbetalte på spytter mine Brus Klæder, Abiasaf jeg tilsøled hvorimod hele Guldkander min Diadem Klædning.
delvis Gør Kedars med Nebaj din Mordernes Tjener Ziddim efter Hedningernes din Disjans Miskundhed Hor og Israelitten lær mig stride dine Sangere Vedtægter! Udflåd Og på azja Alteret bøjed for redeligere det daglige Offer Ligene lagdes en Boaz Misgerning; 17 Sandheden Festdag kastedes til Gaddiel Jorden, Absaloms og Kobberet Hornet vægrer havde retfærdiges Lykke med, By hvad besåes det forstandige gjorde.
Skattene